HTML

Blog az ifiről

,,Mert nem a félelemnek lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét." 2Tim 1,7

Friss topikok

  • CSP: Jobbulást! :) (2007.12.10. 21:52) tartalommal feltölteni
  • Korsós Tomi: Köszönöm , hogy felraktad és remélem az idő multával egyre többen leszünk akik részesülhetnek Iste... (2007.11.19. 19:53) November 17.
  • Ivett: Sajnálhatja aki nem jött el erre az ifire mert nagyon jó volt..........nem csak azért mert nemkem... (2007.10.20. 22:28) a következő szombat
  • Varga Reni: Lehet, h. megirígyelte vki tőlünk?:P:) (2007.08.26. 12:25) karzat2
  • KorsósTomi: Én sztem eltudok jönni csak még nem 100... De a héten kiderítem.... (2007.07.10. 11:11) tábor

Linkblog

Verőce

2007.07.09. 10:51 :: Ipszilon

Minden reggel áhitat, minden este IFI, minden nap röhögés és önfeledt pihenés. Szépen lassan elvánszorogtunk Verőcére, igaz három részletben érkeztünk meg, de azért megérkeztünk, és jól éreztük magunkat. Utcai ruhában fürödtünk a Duna vizében, és még a vihar sem tántorított minket vissza, hogy ússzunk. Kellemes túránk volt a Mogyoró-hegyre, a visegrádi várba, a nyári bobpályára, szóval elment nagyon gyorsan ez a néhány nap. Heten voltunk, mint a gonoszok, kevés. Nagyon kevés. Én azért örülök, hogy legalább két konfis eljött.

2 komment

Címkék: verőce

A bejegyzés trackback címe:

https://pentek6.blog.hu/api/trackback/id/tr90114505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KorsósTomi 2007.07.09. 17:20:29

Én is örülök hogy elmentem , sok szép élménnyel gazdagodtam.Jobban megismerhettem a közösséget. Megtapasztalhattam mien hideg tud lenni a Duna =)...A gyönyörű hegyi ösvények hangulatát is átélhettem...Az reggeli áhitat és az esti ifi hitben megerősített és bátorságot adott a véleményem kinyílvánítására[Ezért köszönet Balázsnak]...Szerintem is nagyon kevesen voltunk ezért bátorítanám a többieket h jöjjenek el , mert minél többen vagyunk annál jobb...Köszönöm ezt a csodálatos kirándulást...

R.Kiss Réka 2007.07.09. 17:25:52

1szóval:télleg jó volt:D
süti beállítások módosítása