HTML

Blog az ifiről

,,Mert nem a félelemnek lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét." 2Tim 1,7

Friss topikok

  • CSP: Jobbulást! :) (2007.12.10. 21:52) tartalommal feltölteni
  • Korsós Tomi: Köszönöm , hogy felraktad és remélem az idő multával egyre többen leszünk akik részesülhetnek Iste... (2007.11.19. 19:53) November 17.
  • Ivett: Sajnálhatja aki nem jött el erre az ifire mert nagyon jó volt..........nem csak azért mert nemkem... (2007.10.20. 22:28) a következő szombat
  • Varga Reni: Lehet, h. megirígyelte vki tőlünk?:P:) (2007.08.26. 12:25) karzat2
  • KorsósTomi: Én sztem eltudok jönni csak még nem 100... De a héten kiderítem.... (2007.07.10. 11:11) tábor

Linkblog

csendesség

2007.09.16. 20:20 :: Ipszilon

Kedves IFIsek!

Újabb híreim vannak. Tegnap, szeptember 15-én ismét összegyültünk, ezúttal a gyülekezeti teremben, ezúttal hárman. Ákos bácsi, Korsós tomi, és szerénységem. Ti merre voltatok? Igazából nem foglalkoztat a dolog, hogy merre jártatok, az viszont zavar, hogy a technika korában nem tudtok szólni sem Ákos bácsinak, sem nekem, hogy nem jöttök. Megjegyzem, csalódott voltam, de nagyon, mert én arra számítottam, hogy sokan leszünk.

Jövő héten Ákos bácsi tartja az alkalmat, én nem tudok résztvenni. Sok szeretettel vár mindenkit a tiszteletes úr!

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://pentek6.blog.hu/api/trackback/id/tr54167208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása