HTML

Blog az ifiről

,,Mert nem a félelemnek lelkét adta nekünk az Isten, hanem az erő, a szeretet és a józanság lelkét." 2Tim 1,7

Friss topikok

  • CSP: Jobbulást! :) (2007.12.10. 21:52) tartalommal feltölteni
  • Korsós Tomi: Köszönöm , hogy felraktad és remélem az idő multával egyre többen leszünk akik részesülhetnek Iste... (2007.11.19. 19:53) November 17.
  • Ivett: Sajnálhatja aki nem jött el erre az ifire mert nagyon jó volt..........nem csak azért mert nemkem... (2007.10.20. 22:28) a következő szombat
  • Varga Reni: Lehet, h. megirígyelte vki tőlünk?:P:) (2007.08.26. 12:25) karzat2
  • KorsósTomi: Én sztem eltudok jönni csak még nem 100... De a héten kiderítem.... (2007.07.10. 11:11) tábor

Linkblog

November 17.

2007.11.19. 19:31 :: Ipszilon

November 17-én, szombaton Korsós Tomi tartotta az alkalmat. Bevallása szerint fél órája volt, hogy összehozzon valamit. Itt jegyzem meg, eszményi ifin vehetett részt az a négy ember, tomival és velem együtt, aki ott volt. Lássuk, Tomi hogyan vélekedett az alkalomról. (Az igeszakaszt pál Korintusiakhoz írt első levelének 3. verse adta)

"Az ifi elég jól sikerült szerintem. Örülök, hogy legalább négyen voltunk és ahhoz képest, hogy csupán fél óra alatt készültem fel az Ifire elég sokat tudtunk beszélni a témáról. Részemről nagyon elgondolkodtató volt az a kérdés, hogy mit mondanék annak az emberenek aki még nemtud semmit Istenről. Hogyan kezdeném el ezt az egészet. Ez számomra nagy kérdés volt és sokat töprengtem rajta. Végül egy fegteges csocsó party-t rendeztünk ami rendesen igénybe vette a "csocsóizmokat. Hálát adok Istenek hogy a rövid idő ellenére is jó ifit sikerült összehozni."

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://pentek6.blog.hu/api/trackback/id/tr28234716

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Korsós Tomi 2007.11.19. 19:53:03

Köszönöm , hogy felraktad és remélem az idő multával egyre többen leszünk akik részesülhetnek Isten igéjének szépségében.
süti beállítások módosítása